Oprogramowanie

illustration
Cena regularna: 1660.00 netto /

Comarch ERP Optima - sprzedaż i magazyn

Pakiet umożliwia umożliwiający ewidencjonowanie wydatków wpływów, prowadzenie sprzedaży oraz zarządzanie gospodarką magazynową.

Zawiera niezbędny moduł dostępowy (Kasa/Bank) oraz moduł Handel.

Moduł automatyzuje tworzenie dokumentów handlowo-magazynowych, takich jak: faktury sprzedaży, zamówienia do producentów, rezerwacje, przyjęcia oraz wydania oraz wielu innych. Comarch ERP Optima Handel to sprawne zarządzanie towarami i usługami, kontrola stanów magazynowych, rozliczenia oraz współpraca z urządzeniami, takimi jak kasy fiskalne.

Moduł Handel to między innymi:

  • obsługa faktur i paragonów
  • obsługa dokumentów magazynowych (wydań, przyjęć, przesunięć międzymagazynowych, rezerwacji oraz zamówień u dostawców)
  • kontrola stanów magazynowych, inwentaryzacje, bilanse, historie towarów
  • rozliczenia magazynów FIF, LIFO, AVCO
  • współpraca z drukarkami, kasami fiskalnymi, czytnikami i skanerami kodów kreskowych, kolektorów danych i terminali płatniczych
  • integracje z kurierami
  • deklaracje AKC-WW, Intrastat, JPK FA, JPK MAG
  • sprzedaż internetowa przy współpracy z Comarch e-Sklep oraz Comarch e-Sale.

Moduł Kasa/Bank to między innymi:

  • zapisy kasowo/bankowe
  • preliminarz płatności
  • słowniki banków i urzędów
  • integracje z bankami

Ile to kosztuje ?

Moduł Kasa/Bank + Moduł Handel to koszt jednorazowy 1660 zł netto (za jedno stanowisko). Oznacza to, że pełny dostęp do systemu uzyskuje jeden użytkownik. W tym samym czasie, inni użytkownicy (dowolna liczba) może korzystać z systemu, ale w trybie tylko do odczytu.

Po roku czasu, aby wciąż korzystać z pełnych możliwości systemu, należy ponieść opłatę przedłużenia w wysokości 20% posiadanego oprogramowania (zgodnie z cennikiem obowiązującym w momencie przedłużenia). Opłata przedłużenia daje dostęp do wszystkich uaktualnień systemu oraz zapewnia wsparcie specjalistów Comarch.

 

Jak to uruchomić?

Oferta dotyczy tak zwanej wersji "stacjonarnej", czyli instalowanej na serwerze lub komputerze stacjonarnym u klienta w firmie. Instalację może klient wykonać samodzielnie lub powierzyć to nam.

Oprogramowanie instalujemy na dowolnej liczbie komputerów z systemem z rodziny Windows, z których ma zostać udzielony dostęp do systemu.

 

Dostęp do Optimy spoza biura

Pracownicy z innych oddziałów firmy, pracownicy terenowi lub zdalni, również mogą posiadać dostęp do systemu. W tym celu wystarczy wdrożyć w firmie komunikację opartą o VPN (writualna sieć prywatna). Wykonać to mogą pracownicy działu IT, można powierzyć to również nam.

 

Integracja z innymi systemami

Istnieje możliwość integracji Comarch ERP Optima z systemami klienta, również autorskimi. Do każdej integracji trzeba jednak podejść indywidualnie. Posiadamy duże doświadczenie w tym zakresie, dlatego z łatwością doradzimy w tym temacie.